on myyy way

Sitter på arlanda, roligare har man väl haft de, men nu börjar de snart vara dags o bege sig till bussen som tar mig till karlstad:) steg upp ca 0400 imorse!
lagomt pigg är jag nu!

Men! frulle på planet
lite förvirrad vad gällde buss då ja kom hit, så gick o kolla upp de på dirren!
lite dator
lite sushi, satt ensam på placet där dom säljer sånt, o kände mig som en rikitgt noob då ja skulle äta med pinnar^^ men fan gott va de!
sen har ja tittat lite på böcker, och! har nästan funderationer på köpa en bok(!) har de hänt förr^^
"illusionen om gud" hette den. religioner o crap INTRESSANT!

så mkt har jag hunnit hittills, oh just ja...målade naglarna också:D

Kommentarer
Postat av: Andreas

En kär kollega till mig tycker att den är bra

2010-05-22 @ 01:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback