last day in karlstad

Har haft den så brutalt bra i helgen:)

i fredags chilla vi biffen, drack lite vin till maten o pratade massa strunt och myste på :)

lördag då va de stan och sen fest! Glada ankan var målet och jävlar vilken kö! kändes precis som hemma:)
jag köpte rosa pantern! vi shakea ass till både pop o rock;) önskade hardcore superstar... o han måste missförstått att ja ville ha en av dom jag faktiskt kan^^hur som, han spela de vi önska iaf! även om de blev fel^^ vi avslutade med mcdonken!

vi kom hem och sängen har väl aldrig känts skönare? låg och pratade om massa saker o mitt i allt så säger ja,

-ja de känns typ som man står naken bakom disken.
o malin svarar
-ja, jag förstår precis vad du menar!

hur hon förstår de de undrar jag, för ja förstår inte var de kommer från!

söndag bakisdag, ikea, köpte mig en förtidig födelsedagspresent, svarta läder converse! MUMS!
malin hittade en morsdagspresent:) vi åt thaimat och tillslut var alla så slutkörda att de va tom jobbigt o åka bussen. kvällen avslutades med middag på pizzeria mama rosa! sjuk god pizza! och lite införskaffning av diverse snask och film:) sen myste vi till wallander!

nu sitter jag här o ska snart bege mig ut till bussen

Har haft en sjukt bra helg. I'll Be back! var så säker;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback