Jag kunde inte hoppas på bättre :D

Nu har jag nog äntligen blitt människa!
Men de va de värt 234 gånger om! Har haft så förbannat roligt i helgen!
först 70 mil bil till uppsala o jag körde sista biten, i typ hell regn, åtminstonde kändes de så^^

iaf, vi tog oss fram och fick en mysigt välkomnande av sussan:D

sen blev de mat och handla o catching up på torsdagen, sen va ju tanken lite chill den kvällen
slutade i allin hur fan nu de gick till^^
kom hem, mådde som en påkörd mås däcka stenhårt i sängen o vaknade någolunda fräsch:D
tills bakisheten nog kom^^ men, ingen mådde nog sämre än andre iaf! hans bitterhet nådde nog sitt klimax!

fest heeela dagen och natten, chill i parken, grill på gården, talang på rummet och allsång o party i köket,utgång på platina med sussan limpan brödrosten, skoja bara mena emma^^ och maria :D skrattade så ja grät åt emelie, tack för att du gett mig tio år extra ;) och åt mozzarellastixs :)

sen drog vi hem, fick besök av sussans granne som ville bo i garderoben:) lite hårdbrödsmackor och dylikt sen sovde vi, kring typ 5 tiden, i floggan va de nog fest till 8 ;)



never been happier :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va jättekul att ni kom ner!!! Hhaha ja jag bjuder på det där och jag vill ju att du ska leva länge:P Är man tärd/full så kan det gå lite hur som helst:P

2010-05-05 @ 00:19:34
Postat av: CARRO

Valborgs va mer än toppenbra!! Kändes riktigt jobbigt att komma tillbaka till verkligheten sen!!

2010-05-05 @ 11:04:55
Postat av: Malin

Snart kommer du till miiiiiiiig =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback