Godis är gott..

Ligger o slötittar på när o fjärran repris på tv4+
snart äre boston tea party:)!

Har haft en någolunda chill dag, sov till halv tolv, sprang till tio i ett bussen åkte ner på stan, råka handla en tröja :]
åt lite fika med syster på waynes drog på ocab drack choklad sen åkte vi hem laga midda o sen drog vi på träning.

Heeelt slutkörd blev ja efteråt! och jag HATAR o känna mig klen .P att se alla andra orka mer än jag e inte min grej, så slängde på mer vikt o de tog ut sin rätt^^

Såg lite av *landet brunsås* då henrik schyffert berättade om att de bästa han visste va oboj, blandad 70%pulver resten mjölk o ostmackor! för ngn dag sen, så fick kravings på ostmackor! gjorde två o drack protteshake med chokladsmak, nästan samma sak;)



Peace out folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback