"jag orkar inte duscha med fruksalladen..."

sa en trött tobbe igår, när jag fråga om han skulle duscha o sen följa mig o köpa frukt^^

idag har jag en hel del träningsvärk!
får se om de blir o ta en vilodag idag, lr om de blir i helgen, hade ju dock inga planer på fest så :P
Skönt o komma igång på riktigt iaf! its been a while...

ikwell är de jobb..stängning
synd de inte va typ sara som jobba till 7, har inte sett hon sen slutet på dec så^^
ne ist är de ngn annan.......

jag ska försöka ta mig upp o färga håret nu iaf, börjar vara lite blaskigt! klippning på fredag! skööööööööönt!
blir dock inge mer tuppkam, nu blire lite varmare frisyr, lr ja så varmt de går....är ju fortfarande inte långhårig^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback