Im lyin alone with my head on the cake

Yes, äter tårta som blev kvar från igår! mums :D

btw nu kan ja se mms,känner mig galet duktig som fixa de tillslut:)
fick e väldigt fint i helgen som ja kunde se igår,
andreas med lila naglar HAHA. tur de inte va chockrosa iaf, fast vem vet kanske blir nästa gång^^

en rätt skön helg ändå, inte helt vit men ingen utgång o svejsande blir säkert nästa helg ist^^
kanske ska börja köra på varannan, då blir de 2dagars i södern! ;)



jag gillar att andreas räcker finger och sus gör peace^^

Kommentarer
Postat av: Ante

wtf bara sus kallar mig andreas :O

2009-10-19 @ 20:30:22
Postat av: sus

hehe ;)



jag gillar att Emelie drar värsta posen och ingen kollar i kameran!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback