Det blev lite längre än tänkt men...

I vintras hade jag halvkort hår, lite mer page kanske fast inte riktigt.
I mars blev de löshår
i juni blev de visst knallrött
och idag blir de rihannastyle^^

Jag undrar vad som ska hända härnäst, skulle jag av någon helt vrickad ide komma mig för snagg, snälla stoppa mig^^ men, de e nog någonting som aldrig! skulle hända :)

Sen gråter jag i hjärtat, christer "slajm" sjögren har spelat in en ny skiva, med schlager klassiker.
Den ska jag INTE köpa! det skär i mitt hjärta :(

Sen saknar jag er alla som är ute på vift, kom heeeeeeeeeem( som magnus carlsson sjunger)
och jag e helt galet glad att jag har ngr vänner här över nyår :D och juldagen hoppas jag alla taggar för!
Vet att de bara e oktober än, men tiden går så jävlarns fort ;)

fast, de kankse är jag som borde röra på mig, innan alla flyttar hem igen och jag är den enda som dragit;)

*hittade en bild med fler än en person på, dock tror ja inte den e allt för uppskattad av sus så ja lämnar den;)


Kommentarer
Postat av: sus

åh VAD i hela friden har du då hittat för hemsk bild?? :P



JAG KOMMER HEM ÖVER JUUUUUUUL! :D

Postat av: Carro

Jag kommer inte hem över juul :( men den 6 januari!!

2009-10-07 @ 19:32:53
Postat av: Emelie!

jag kommer också hem över jul och nyår:D Och den här juldagen har jag INTE tänkte vara sjuk!=) Hoppas du har det trevligt ikväll på korvisfesten=)kramar

2009-10-10 @ 00:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback