PS. I love you

Mycket söt film! enligt källor som läst boken är den betydligt bättre, men eftersom jag nästan aldrig befattar mig med en bok så tänkte ja, äsch va tusan ja ser den ändå! Sagt och gjort, eftersom jag ändå var själv i huset, tobbe är i ume igen (!) Satt mig i bilen och brummade först till coop, köpte lite mat, brummade vidare till hemmakväll hyrde film köpte snask o brummade hem igen.

Lagade mat, satte i rullen o hade de rätt mysigt i min ensamhet. Skickade även ett sms, ps I love you till tobbe :)
Sen åt jag en massa godis, så ja tillslut mådde som en rutten sillrumpa, om dom nu har rumpor? de kanske bara kallas för stjärt.



Sen gick jag isäng, skulle nämligen upp o städa korvis kl halv 8.
Drömde en knasig dröm, minns inget längre, men kl 7 då väckaren ringde  var de spännande, så stängde av väckaren för att drömma slutet på drömmen, de gick rätt bra ändå.

Nu ligger ja i soffan, men en trampande katt på armen och väntar på att ja ska följa Vickan på glassmässa :D

solong my friends, ikväll är de jobb.

Kommentarer
Postat av: sus

Höhö när jag läste boken skickade jag "ps, i love ypu" till Andreas :P Jag var i Spanien då. Men du MÅSTE läsa boken! Den är helt underbart fin!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback