Förresten

Annars är de ju rätt bra ;)
Snart heeelg(4dagar kvar men va fan, optimistjavisst), ja hoppas de blir nåt om torsdag jag e ändå taggad:D
sen midsommar, o regn, va fan?! de kan inte regna då heller, inte då de e planerat o va ute typ.
Keuk.

Idag har jag verkligen flippat burgare, filippade dom så bra så dom for i marken :D (mindre önskat)
Sen är smältostpumpen typ sne, den har sprutat mig 2! gånger idag. Det är itne speciellt snällt tycker jag.

Tur man kan skratta åt de sen iaf :)

Så sjuktskönt o va ledig igår! verkligen brutalt skönt.
Sov till kl 13! (har inte hänt på läänge) o sen chillat, o pratat massa i telefon, bland annat med malin, omän min mobil va fucked up o stängde av sig o hängde sig o levde loppan, men alltid lika trevligt o samtala om allt o inget :)

Nu är det snart dags för mina två beroenden, snus och räkost! (inte tillsammans då)

ching




Kisse gillar o leka sphinx (lr hur de nu stavas?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback