vårfunderingar

Jag undrar eg vad som drar läsare, om man ska komma på nått nytt o skriva om i sin blogg.
Synd man inte va same eller nåt sånt, då jäklarns skulle man kunna skriva om sina renar och sin lappkåta :)
De e säkert tokintressant ^^

Nu är man ju visseligen norrlänning, men ingen same, eller stenrikbrat eller nåt i den stilen.
Vanlig svensson, närmast iaf ;) crap. Jag som har som mål att bli ekonomiskt oberoende.

Men idag ska ja tametusan unna mig att slösa litegrann på stan. Har typ inte shoppat seriöst på 2 månader. Jävligt trist! snålheten är vad som förstör. Eller, smart o spara litegrann kasnke :P men man måste ju leva någon gång, o nu blev ju inte sthlm, och frissan e gratis :P mat är dyrt, men vi är ju då två om den saken;) bensinen är också ett problem.
 
Men men, jag ska iaf skaffa mig ett gymkort!, tob ska beställa de åt mig, ja pungar upp pengarna ;)

later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback