Sammandrag

Måste säga att årets upplaga av oscarsgalan var över all förväntan:)
Inledningen va tokbra! Hugh Jackman är snygg och duktig på sjunga(det luktar wolverine på bio!)

Kate Winslet är så söt o ödmjuk att ja skulle vilja ha en liten egen Kate, snyggast på galan tillsammans med Angelina Joulie. Hon fick även sin välförtjänta oscar, för Hannah i The reader.



Knyckt bild av Malin;)


Heath fick sin för The dark knight, vilket inte direkt var nånting ovänat, hade ändå varit konstig om Roberth downey jr. vunnit för sin insatts i Tropic thunder

Manliga gick inte till förhandsfavoriten Mickey Roark, utan till Sean Penn i Milk. Som ja måste se nu!!
Bästa film gick till Slumdog millionair, som också va favorit och tog hem mest priser på galan.

Jag och Malin höll oss vakna heela galan :D de e inte illa pinkat, jag tror vi båda njöt av filmfesten, och iallafall jag fick en klump i halsen då dels heath fick sin oscar och då dom visade vilka som gått bort under året.

Förresten, nu är PINK bokad o klar :D 10 november drar jag o syster iväg till sthlm för att avnjuta en skön konsert :D

later.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag längtar redan till nästa års gala =D

Åhh, fy fan vad roligt att se Pink!!! =D

Postat av: Emma

Åhh, lite avis jag blir!

Vill oxå se Pink! ;)

2009-02-23 @ 22:04:57
URL: http://emmabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback