Knyckt av emma ;)

Knyckt av Emma, som jag förövrigt hoppas lyckas tokbra på tentan:) o emelie såklart ;)


Vad heter ni?
Veronica och Tobias
Hur träffades ni? På station 8, sus va fotograf o ja hennes trogne snyltare ;) sista helgen hemma!
Är ni förlovade? Nix, not yet :P
Bor ni ihop? Yes, sen juni förra året :)
Har ni barn?
Nej nej nej! inte än!!
Har båda körkort? Självklart:D
Isåfall, vem kör bäst? ja e rallykalle o tobbe den säkre^^
Kommer du ihåg er första kyss? Japp, på mitt initiativ ;)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag! på flyget andra gången ja åkte tillbaka.
Vem är äldst?  JAG! hehhe lammkött ftw ;)
Vilka stjärntecken är ni? kräfta o våg
Vem fyller först på året? JAG hehe
Vem är längst?  där förlorar jag :(
Vem sjunger bäst?  jasi, sjunger hellre än bra båda två kasnke?
Håller ni i handen på stan? Jadå :) de händer ;P
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njae ingen aning faktistk.
Blev du kär i första ögonkastet?  Kanske inte första, men andra?:)
Har ni någon speciell låt?  Enligt mig har vi de, takida curley sue.
Har ni några "frikort"?  Jo, jag har måns och tobbe tydligen amy? ^^
Har ni varit utomlands tillammans?  Nee, inte än...men snart :D
Vilket är ert bästa minne? hehe, telemasten :D (kasnke inte bästa, men roligast ;)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? chillar, äter skrov o har sex? ;)
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? självklart :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nja, eller om man tänker att ja flytta till sälen 3 dagar efter så...jo,...annars bara ngn mil:)
Blir du lätt svartsjuk? Inte vad ja erkänner:P
Brukar ni bråka? sometimes, inte så ofta faktiskt...än :P men som sagt man lär av sina misstag, o de kan nog alla ja känner intyga på:P
Ringer eller SMS:ar ni mest? både och...:P
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? ansiktet, o armarna och bröstet!
Brukar nån av er prata i sömnen?  Inte jag, mer Tobbe:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback