Fättotisdag

Japp, semlor här kommer jag :D
Lr inte riktigt men, sitter hemma o äter mina fiberplättar med jordgubbsylt på och känner mig som en centrifug.
Trött som ett as, o då har jag ändå sovit 12h....iofs 12 av typ 48 lr nåt, de brukar va typ 24h av 48 ;)

Jag vill till sthlm, jag vill träffa Jennie, jag vill ha gratisboende. Jag vill röka cigg o dricka vin o bara mysa på.
Det kanske blir verklighet snart :D om våra planer går som dom ska!




Blir nog en liten sväng på stan idag, är smått pank. Lönen kommer inte förrän kl 00.00 ju. Då är allting stängt o ja sover som en stock!! Sen blir det korvgubben,stängning. Snälla inte toktokmycket, lite mycket gör ingenting, Men tokmycket en dag då man e trött, då kan lätt humöret svänga snett, o de får ju inte hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback