Break at work

Sitter här på min rast o chillar, ca 5 minuter kvar.
Idag är jag trött! Steg upp tidigt imorse för att städa på jobbet, sen åkte jag hem, och upptäckte att mina jobbarskor har följt med fötterna hem^^
Slängde i en rulle film, kokade potatis som tog en evighet och stekte lite korv. Sen somna ja kring 2 i ca 1,5h.

Nu är jag tillbaka på jobbet igen för att stänga.
Vi har även en newguy på jobbet. Tydligen va alla kepsar för små :P lite småkul ändå, men stackars grabb.
Får se hur det där artar sig, inte alla som pallar trycket men man ska va öppen för allt!


later.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha!

Postat av: Malin

vad är det för dude? :P

2009-02-04 @ 21:06:21
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback