looking from my window above.

idag är de grått ute, men ja e sugen träna på ett sätt men mindre sugen på ett annat :P skulle helst ligga kvar i min säng o inte göra något alls..men då blir man tillslut uttråkad :S

iaf fick ja höra igår, att Stina kommer till skell på måndag! ska bli riktigt nice :) dock lovade jag att om hon mot alla odds skulle komma hem, att jag bjöd på en fika..o de måste ja ju göra nu :P

ikväll är det stängning som står på schemat....sen är jag äntligen ledig en dag :) men då ska det tvättas kl 0700 vilket inte innebär brutal sovmorron:P  men är väl kanske inte den som inte kan somna om så de löser sig :) man har ju då hela dagen framför sig :)

sen till alla nyfikna (emmastina), jag tror vi tar det över typ msn, inte på blogg ;)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback