kronanstock

Tog Petters pass i fredags, för att hans mamma fyllde år och ingen annan kunde, hon som eg skulle hade stukat handen. Så, klart man ställer upp! men men iaf, för besväret som eg hade räckt med typ ett tack fick ja en hel stock kronan (dvs snus) tacktacktack säger jag även om de  kanske var i mesta laget :P

Sen har jag kommit på vilket jobb jag ska ta över. Roger Lindström som skriver recensioner för norran ska bort bort bort!!! Karln har ju ingen smak överhuvudtaget. Jag blir så ilsk!!!! enda filmen han ngnsin gett bra(dvs som ja tkt)var brokeback....

Jag har även tatt ledigt  24 25 26 oktober, då blir det uppsala är min tanke :) Så be aware ;)


nu e de jobb.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh jaaa vad kul! :D :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback