det blir aldrig som man tänkt sig 2

Nehedå.

Den gröna klänningen är nu inte längre i mina ägor.
Den var jättesöt o fin, men det kändes inte riktigt rätt...nu e de höst och det är nog mer mörkare färger som gäller.
För min smak iaf, så det blev en ny handväska och en liten baskeraktig svart mössa från hennes ist :) känns mkt bättre!

Sen ska jag nog hoppa på allt vad gäller raklugg och även göra håret en färg. Den blonda slingan ska väck. 9 september blir det  svart svart ist för svart o blont. Känns bra det med :)

Vad ska vi säga om vädret här i Skell då? BOOORING! Sluta regna och bli sol ist. E så sjukt less på det otroligt tråkiga vädret. Jag tror att för 2 årsen i augusti, dvs när man låg inne i Boden, då tog värmen ut sig o försvann... det var så in åt helvete varmt då...antar det bara var för o jeflas för att man stod där i 300 kg grönkläder och svettades arslet av sig. Så nu är det bara regn regn regn grått grått grått eller sol och fucking freezing.

Förresten, kommer jag neråt kommer jag nog typ senast 24 oktober, så be aware ;)
 


Echo Victor.
                                                                                                   
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback