all by myself

Yes box, nu har alla bosatt sig i Uppsala...eller kej inte alla men i stort sett...
Själv e man trapped här in skell...iaf för ett tag. Tur det går bra med flyg osv.

Fick lite flashbacks från förra året. Då jag stack ut o reste, sthlm uppsala o lite boden.
E som sugen på görat igen! men får se....snart känner jag mig nog lite ensamen så då blir det med största sannolikhet en liten tripp!

ska nog ta mig en liten powernap snart och sen ta mig ner på gymmet o sen WOKNROLL!! e sjuk sugen på kina mat!

nu e de dags för doktor phil^^

saknar er alla en massa ska ni veta!

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig med! Massor!! puss

Postat av: Emelie

Vi sakna dig med babe!!!

Ååå kina mat, jag måste nog ta och leta upp något kina ställe här;) Pusspuss

2008-09-02 @ 17:19:50
Postat av: stina

saknar dig ocksa! Res hit vettja =)

2008-09-02 @ 19:33:06
Postat av: Malin

Jag saknar dig, babe!

2008-09-02 @ 22:02:04
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: antepante

Hey för fan hälsa på :D

2008-09-02 @ 23:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback