Helgen som varit.

Hade typ en av de roligaste helgerna på väldigt länge :D

fredagen började med väntan på att min Jennie skulle komma till skellefteå,
efter många timmars väntande stod hon där utanför bussen och jag fick mig en stor kram!

Vi pinnade vidare och slutade på tatung, för 3e fredagen i rad. Killen som tog vår beställning frågade jennie om leg, men inte mig så jag frågade snällt om han ville titta på de, men nej de behövdes inte, han kände konstigt nog igen mig^^

Efter middag med öl drog vi vidare till älven där vi delade en flaska vin och snackade skit, sen kom jag på den smarta idén att vi skulle gå på olles, men eftersom vi hade kvar alkohol till övriga dagar på helgen så slutade det med att vi gömde vinflaskorna i en buske o tog med dom hem senare på kvällen! För på olles sprang pengar iväg och drinkar dracks upp! Kvällen slutade sedan på biografen med emelie, frida och jessica :) en mkt trevlig fredag!

Lördagen började kvart i 6 med uppstigning, dusch, frukost och iväg till bussen mot Boden!!
vi åkte 0725 och var framme kring, 1200 snåret :P Framme i boden traskade vi omkring på området och väntade på att resten av den lilla delen av radar skulle komma, fyfan vad kul vi hade sen!
förfest hos risberg och vi kanske var kring 10-15 pers?
Enda man kan bli småirri på är varför i hela friden lägga ner Pg:s???! resturang milano??! vad i helv...aja inte svära men ändå!

Hade iaf sjuuukt kul. Bodensia roligt som vanligt och skjuts hem, kanske har man världens snällaste pojk?!

Aja hade en kanon helg. o nu är det jobb som gäller!

hej för mig.

Kommentarer
Postat av: jull

hej :D men vadå slut ska du sluta på korven?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback