veronica och en boll...

Idag var jag på edda och badade/simmade iallafall så bestämde jag mig för att testa familjebadet,
dvs det med ett "hoppberg", en bubbelpool och en liten bassäng med svallvågor och en stor rund boll i mitten.
Den runda bollen såg rolig ut och Veronica (dvs jag) tänkte ha roligt och studsa upp på den.
Så när vågorna vågade rätt tog jag satts och flög upp på bollen.
Jätteroligt tänkte Veronica i hastens ögonblick tills det sa PANG!
Bollen som skulle vara mjuk var HÅRD och bam sa de så hade Veronica gjort ett magplask på en stenhård boll och slagit upp fingret, igen....BRA ^^

Det bästa var då jag frågade badpersonalen om plåster för jag hoppat på en boll, jag trodde var mjuk men som var stenhård.

Smart drag av edda att för det första göra en sluttande bassäng så man dels kan halka baklänges då man går i och halka framlänges då man ska upp, samtidigt som dom sätter en hård boll i mitten, till vilken nytta då?? mjuka bollar är mycket bättre!! dom studsar åtminstone tillbaka.

annars var dagen bra :) chillade på stan, såg vänner och slutade med en pizza på viking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback