varför så komplicerat för?

Försöker ragga resa till sälen och tillbaka...kul...det finns inga resor det datumet??! idontgetit?!
Hur tusan ska man då ta sig dit? gå? får försöka klura på det där.

Haft en soft helg iaf! Kåffein på fredag med emelie, fest hos sus på lördag och lite båttur och mys med film igår!
Fulltösmedvetslös, lr njae inte riktigt men, nästan.

Idag är det jobb som gäller...men ska även vara duktig och försöka masa mig till banken och fixa o trixa med lite dittan o dattan. ska bli intressant.

Kommer även att ha lgh för mig själv tis-fredag, karln sticker till umeå! Lite trist att vara själv i denna brutalt stora lgh^^
men det får gå det med!

Nu ska jag ta på mig ansiktet och dra ner på stan.


Me and snowman, huggin' varann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback