noll flyt

kuk.

Jag kmr bli depprimerad på riktigt snart!

För det första, alla mina bästa vänner kommer dra till söder i höst.
och, jag kommer inte heller ha ngn chans att ta mig in på polis föränn jag får göra om pliktverket...dvs kanske 2010.

jag var tydligen för ung och för lite intresserad av nyheterna, ungefär, i korta drag. DET SUGER. vad ska man då hitta på??! :/
äta godis o bli rätt smal kanske? jasi, jag vet inte...jobbyte? läsa en kurs? funderar seriöst på att plugga ngn kurs typ samhällkunskap eller beteendevetenskap...men det blir ju inte föränn nästa sommar lr ngt..livet leker INTE förtillfället.

men det är tur man har en fin pojk :)  synd han e borta till onsdag...
och att kompisarna inte drar föränn  om 2 mån!

Kommentarer
Postat av: sus

Men man kan hoppa på restkruser faktiskt :]

Postat av: Emelie

Klart vi inte kommer att glömma dig!!:)

2008-07-07 @ 23:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback