lägenheten by night

Så var man här igen då!

Kom nyss från en förfest som bestod av jag plus 10 pojkar i 20årsåldern^^
dvs Tob och hans vänner. Dock säger min mage tydligen nej tack och jag själv nejtack till utgång så det blev att runda av kvällen kring 23 och dra vidare mot statiol. Hade funderingar på chips, godis eller nått annat njutbart.
Det blev en porrkorv (frenschhotdog) men den var god i ca 20 sek sen blev det för mycket sås...så sitter och dricker lite hälsofil ist.

Måste nog ringa och terrorisera bvc igen. SUCK. men nu känns det igen iaf.,..fast jag förstår fortfarande inte, kan det bara smälla till sådär? Aja skyller på cykeln.

Antingen kommer jag lägga mig nu och slafen, eller så blir det typ 3 avsnitt vänner, som jag så otänkt råkade somna till lite snabbt ^^ 

Who knows, I do :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback