krönika

Nyårskrönika 2008 utan bilder dock, men den blir kanske inte allt för lång så ja hoppas ni orkar läsa ändå ;)

Januari-april:
Jobb i sälen, träffat Jennie som blev en av mina allra närmsta och bästa vänner!
Festat, jobbat haft karatefylla ggr 100 ska aldrig dricka 3st 6or på en kvart igen ;)
Rest hem till min Tobbe och haft tråkiga hejdån, han var förövrigt o hälsade på 3 ggr på 6 månader, 85 mil enkelväg ;)(han körde bil varje gång)

Sen direkt efter sälen blev det ett kärt återseende på korvis, började jobba nästan direkt skönt var väl det och visst högtryck kan göra varenda en tokig men roligt har vi haft de ;)

I slutet på maj kom Jennie till skellefteå! och vi drog vidare mot en helgalen dag i boden! grymt kul :D

Sen flyttade jag o Tobbe ihop och blev sambos som de så fint heter :P i en minimal etta på 23 kvm. där bodde vi från 15 juni till 1a november att vi stod ut är ett under!

Hösten blev en lite tråkigare tid, då nästan alla mina vänner drog mot söder. Malin, sus, ante, emma, emelie
stina stack till england mkt trist!

så därför drog både ja o tobbe till uppsala för en tokrolig helg :D shopping, supande och fina vänner.

November stod för dörren och vi fick äntligen nyckeln till lägenheten på orkestervägen. NICE! stoooor fräsch och hemtrevlig då det blev omtapetserat i köket ;) dock stack stina till alperna i slutet på november och är kvar, men ja tycker det är roligt de går bättre i alperna än vad det gick i england!

sen blev det juletider, jag och tobbe firade 1år tillsammans heeelt galet!
vi skaffade även kissekatt! Fanta :) mkt fin kisse.

julafton blev en succé fick massa god mat, fina paket och en hel massa julstämning! :)
och juldagen blev kalaslyckad! Tack igen, ni gjorde dagen till den bästa!

o nu sitter vi här hemma och har eg ingen aning om vad som händer imorn:P
jobb till kvart över 5 sen får vi se var de bär av.

GOTTNYTT ÅR ALLESAMMANS.

Kommentarer
Postat av: stina

fick faktisk inte ditt sms pa nyars, konstgigt.. ajja, gott nytt ar iallafall!

2009-01-04 @ 13:32:29
Postat av: Malin

Hóla Señorita =)

Jag har äntligen fått upp bilderna från världens bästa juldag på facebook =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback