Skägget i brevlådan

Japp, så heter årets julkalender som ja förövrigt steg upp till imorse, kl 0710 för att hinna innan de började!
Det är väldigt svårt att förstå allt på en kvart, men ja hoppas den tar sig. Dock finns det ingen kalender på senare dar som slår sunesjul, mysteriet på greveholm, pelle svanslös eller jul i kapernamum.

Sen bar det av till jobbet, o en jävla massa varor :P allt tog typ slut i helgen men, det har varit en bra helg. Iaf för korvgubben :P mycket folk! o ikväll är det hockey som vanligt då ja hoppas på en chill dag på jobbet , det är ju trotsallt måndag, men men de ska nog gå bra:)

Nu ska ja chilla vidare på min rast som slutar på 10 min sen e de dags att slita igen ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ps: Den nya handbollsexperten ska DÖÖ!

Jag har tvingat alla att gå in och rösta på sunes juk =) haha

Postat av: stina

se lite julkalender at mig ocksa vettja =)

2008-12-02 @ 12:11:37
Postat av: stina

se lite julkalender at mig ocksa vettja =)

2008-12-02 @ 12:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback