Happyface

Ett stort TACK för en kalaskväll på juldagen! har inte haft så roligt på väldigt länge:D
tack till alla som va här o gjorde kvällen till en superkväll!

Sen har julen varit en väldigt bra jul, mkt trevlig julafton betydligt mer stämmningsfull än den i sälen, som sög i jämförelse! får se vad som hittas på till nyår^^ känns som de kommer bli en impulsdag, men får iaf fira in de nya året med karln min vilket ja inte fick förra året, o förra året va de också som så konstigt :S

Aja imorn åker nästan alla ja tycker om hem till uppsala, synd de blev så hastigt men trevlig ngn stannar kvar, omän för en liten stund, tror ja ska höra om man kanske kan ta o hitta på nått såhär i mellandagarna :)

iaf så kommer emma förbi en lite stund här på kvällskvisten ska bli mys!

ne nu ska ja fortsätta o äta mina tandoriräkor som ja unnade mig från  lillakina nu på kvällen, kan ju meddela att liite mobbat var de o sitta själv o vänta på käket i typ 30 minuter ^^

aja puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emelie

synd att vi inte hann träffas något mer. Men jag kommer nog hem till påsk så vi får hoppas att tiden går fort fram tills dess:D Pussokram

2008-12-28 @ 01:22:21
Postat av: stina

aaa jag hade velat vara hemma over julen det hade varit sa roligt med juldagen och allt! men men, man kan ju inte fa allt inte.. vi far ta det nasta ar istallet =)

2008-12-28 @ 18:05:18
Postat av: sara

Tack själv - det va grymt kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback