osmissar och skitväder.

Är  vad det är ute, och inne är det lite ledsamt...Sverige vill och kan med det går så dåligt hela tiden, inget flyt överhuvudtaget. Ska det bli Sveriges sämsta os sen när det nu var? Typ.

Iaf ikväll smäller det! ikväll bär det av ännu en gång till sälen, ska bli sjuk kul o se alla igen! Nåja, typ alla iaf!
kl 2030 lyfter jag och ska tillbringa natten på arlanda...det däremot känns sisådär..men men har ju min Jen :D

Igår hände det väldigt konstiga saker....

För det första fick ja ett sms, av min Kapten i lumpen..som inte alls va menat till mig :P
Sen fick ja ett sms på kvällen, av min mamma om det var jag som var tvättstuge konstnären....då undrade jag såklart varför det skulle vara jag, vilket det inte var....och sen vad det var för något på bilden...
till svar fick jag porrkonst. Då smsade ja min syster :P

Sen fick ja ett till sms....och fick en chock!!!! wtf göra så? mot sig själv?!
Men men folk gör som dom vill :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback