I dont know me sometimes.

Jag ogillar mig själv ibland. Iaf just för tillfället, har konstiga orosmoment i magen...
av ingen direkt anledning. Jag tror att det har o göra med att snart e man ensam här i skell.
Och att vissa saker sitter kvar. Från förra året. Det är inte bra. Tror att det är så som jag är, tur man genomlevt grejer förr så man inte gör om saker sen. förhoppningsvis. Men det är jobbigt, och ibland vill man bara få ut allt. Men, jag är sämst på sånt och håller chit inne...det är inte heller bra. men men det löser sig. det burkar det oftast göra!

Nu ska ja gnaga vidare på mina chilicheese och längta tills det är slut för dagen här.

herrå.

Kommentarer
Postat av: stina

toker vad tänker du på? hör av dig så drar vi en fika nåndag till veckan, jag är ledig jämt utom på kvällarna mellan typ åtta och elva :D

2008-08-10 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback