här sitter jag igen..

Hemma, äter kakor och dricker mjölk.

En luuuugn kväll på jobbet, tur andreas b kom o höll mig sällskap sista timmen! mycker tacksamt och trevligt :)
Pratade även med min Jennie, det ska bli sjukt kul på återträffen, iofs var det nog mest hon och en annan typ som ska dit, men han kommer tydligen inte :/ ska till norge..

Aja sånt är livet, jag hoppas bara jag får bukt med min snövitdress...ska bli galet kul på återträffen iaf :D hoppas jag!
Få se alla....spännande att en kille iofs inte i liften men...har rakat sitt hår och gått upp 10 KG!! hur lyckas man med de? okej ngt kilo??men 10?? på typ 4 månader!! han kan ju inte gjort annat än ätit?? aja nu e de snart sängen...o ja saknar min babe :/ tomt o sova ensam.
 
godnatt på er.


Jennie under sista middagen med alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback