brännskador och påkissade skor


ja då har man stängt då. Det gick ändå rätt bra...va hemma kvart i tolv :D

har bränt mina fingrar i sinne, och katt har KISSAT!!!!!!!! på mina NYA skor :/
och igår pajja ja mina braller nästan..JÄVLA SKIT. varför har ja sån tur för?

aja fick ut nåt av dagen igår iaf. skönt var det iaf!

men fortfarande samma begär...kan de inte ge sig bara en stund? :P

aja...nu ska ja fortsätta dricka kaffe, tjoller snacka på datorn och hoppas på en fin dag iomrn..
ska iaf köpa SNUS! så det så...de är snart slut....och nej jag är inte beroende...tycker bara de är bra ibland!

Så där ja...snart får man dra härifrån....chit inte allt för länge kvar...kommer bli nice...och knäppt på samma gång.
Men fan så roligt de måste bli, annars får ja kramp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback