Jag tycker inte om när facebook laggar!

Vad ska man hitta på då :O

idag, känner jag mig rastlös som fan.
men, måste hålla mig hemma litegrann iaf, har tvättid typ 14, om de inte är ngn mupp som inte tänker tvätta kl 11, då ska ja banne mig sno den lite snabbt. Tobbe hänger i ursviken o ska leka bossebildoktor.

igår va ja trött som ett as, så  bestämde mig för o leka pensionär o gick i säng före 23^^
tyckte allt att tobbe kunde komma o kramas lite, så han slängde sig tvärs över sängen, ja tyckte att de va väl onödigt eftersom då fick ju typ en ostkrok plats o sova, han hävda att han ingick i sängen^^

undrar om man kanske ska ta sig ut o springa en sväng? eller om man ska springa till korven ist.
nånting måste de bli, har fan gått o blitt förslappad o de e fan inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback