Flitiga lisa

Det är jag de! steg upp kl tio i 7, efter att ha lega o dragit mig 20 minuter^^
Klädde på mig o åkte iväg till bilbesikningen! det gick ganska bra, va nått lyse som va trasigt...ja tycker inte om när dom pratar om saker jag inte förstår! o tror att ja förstår så jag måste fråga igen o be om mer utförlig förklaring om vad som ska åtgärdas, som om att jag va helt efter^^

Sen brummade jag till OBS, stod och hängde på låset som alla andra tanter o farbröder gör...kändes lite små kul.
Köpte schampoo och bananer, o sen körde jag mot Bure, och vem kör inte om en bananglufsande veronica på efyran om inte politzie. Jag kan ju meddela jag höll på kissa ner mig( som vanligt då ja ser polisen o ja inte är beredd eller vet hur fort jag eg kör) och körde lagligt hela vägen hem^^

Sen tog jag mig en simtur på badhuset! kl 8.20^^ de e fan inte dåligt jag måste berömma mig sj, var inte i förrgår jag låg i en bassäng o plaskade! o damn its nice :D blev dock lite kortvarigt, de va grupper från kl 9 så..
Men lätt värt de :)

-Är du student nu Veronica?
-neej, jag är ju inte de ( kass på ljuga för dom ja halvkänner:])
-Jaa, då måste du ju tyvärr betala fullpris,

Det lät ungefär som att de va världens undergång o suuperdyrt

...35 kr. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback