Cypern

Här i utlandet har vi de bara bra :D Dock är det mulet för tillfället så jag passar på o skriva lite tjoller!
samt uppdatera mig om alla andra^^

Vi har gått o gått en dag, i värme! Kollade in schtaan lite, sen har vi varit o badat på Waterworld(?)
NICE! dock känner jag mig gammal, höll på dö av o gå upp till rutchelbanerna, men jag åkte allt av värde iaf:)
Sen har vi ätit och ätit.
Måste säga att ska man hit, då ska man äta på yo thai! 100ggr bättre än tatung! lite flådigare visseligen men värt pengarna :D

sen kan ja ju säga grattis till emma o mange som tagit ett till steg i livet ;) väntar med spänning på the big day ;)
och till stina, de e bara o skicka sms jag kanske slänger iväg ngt ikväll, dock vet ja inte om de kmr fram pga tysknummer? aja, nu ska vi gå vidare!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack babe ;)

2009-09-19 @ 14:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback