Idag har varit en bra dag!

Började med lite sovmorgon!
lr, ja sovmorgon o sovmorgon....lite prat i telefon kl 9;) men, suit my self...sa ju de va bara o ringa så:) alltid kul o prata i telefon :]

sen blev de lite torsk på tallin/telefonsamtal:)

efter de lite stan och skyltsöndag. De slår nog aldrig fel, alltid kallt!
I varje fall brände lite pengar...som vanligt:]

*ett par skinnvantar (velat ha lääänge, o 25% e inte fel:)
*en silvertröja, im a discoball;)
*ett svart baslinne
*en deo och såklart, hårspray...kan inte bli för mkt som jenny säger ;)

sen avslutning på kvällen! JULBORD
jag är för mätt för mitt eget bästa,jag lovar!
paltkoma^4

o nu chill till ensam hemma.

jag gillar juuuul, vänner och mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback