I suck at this at the moment

Joooo jag e ju för kass på uppdateringar, mina trognaste fans måste ju vara utom sig av sorg!
Så därför kommer lite ordbajs:)


Sitter förövrig på jobbet...och funderar vad ja riktigt ska knapra till lunch....billgaste alternativet bortsett från hemma då är ju här..såå kanske blir nånting som inte inkluderar pommes!

Vi har ju förövrigt skrov 49:- för den som e sugen!.) kan posta ett till dig stina! <3

Va på ljusparty igår! hos vickan...och malin ja kan ju berätta att hennes chokladmarshmallowsnötdumlekaka va lika god som vanligt:) mysigt med en massa ljus och sånt!
dock va vi ju typ sämst i världen på hitta dit, men vad ska man förvänta sig av en veronica och en josefin? sämst.lokalsinne/isverige.com aja vi hitta hem iaf:)

Sen har jag även varit hos frissan idag:) och jenny va bäst och söt som vanligt! den dagen ja flyttar kommer jag sakna torsten!

Sen blire nog bio ikwell. New moon var planen:) en film som tom tobbe e sugen på(!)
inte illa!:)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag blir bitter!

chokladmarshmallowsnötdumlekaka JAG DÖR! GE MIG! NU! NUUUU! ÅHHHH! Hälsa Vickis! :)

Postat av: sus

JAG saknar torsten!! :( Kan du inte hälsa dom nästa gång från mig? :)

2009-11-24 @ 22:51:39
URL: http://sveamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback