Torsdag

Någon som vill hitta på nått ihelgen?
Dock inte med mig. Bor praktiskt taget på jobbet i helgen:P

0645-16 imorn
1030-20 lör
1130-20 sön
1045-19 mån

iofs slutar man ju kl 20 o har visseligen ingen stängning, men kommer nog vara småsliten på tisdag:)
Men de får man ta! :) dagarna går ju trotsallt rätt fort, och man kan ju alltid äta sig en tröstburgare och sen är de ju bra med pengar :)

Helgen efter den här då jävlar, då är de full like a kastrull:) då kommer förtusan Emelie hem:D Tatung och vin har jag tänkt boka in o bunkra upp inför iaf och hoppas emelie med ;)

Sen veckan efter kommer sussan:D  och då kommer ju stina hem i samma veva :D iaf till sweden!
Jag känner mig snart bortskämd med alla kompisar som kommer hem o hälsar på här i norrland :) så trevligt! saknar alla masser! De vet ni :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nåå kan ju säga att jag känner mig rätt avis på emelie å sus!

Postat av: Carro

Jag kommer ju oxå hem!! hör av er när ni ska hitta på saker:) jag vill vara med!!

2009-03-26 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback