En dag med mig själv

Jobb mellan halv 9 och halv 12 idag, oskönt!
Sen gick ja med mig själv på stan o titta runt, hitta inget direkt förrän ja titta lite extra inne på gina, råkade bli kvar där i typ 45 minuter^^

Iaf så införskaffades ett vitt baslinne, måste säga att gina har dom bästa, rätt längd och rätt pris :)
Sen en lite plufsigare tröja med tryck och ett par till "skinn" tights :) var tveksam till tightsen eftersom ja redan har ett par, men dom va snyggare och man kan aldrig få för mkt tights^^


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilka snygga grejer :D

Skinntights är ju så jäkla snyggt om man har rätt figur för det, vilket du sannerligen har :D



Postat av: pea

jag vill också gå på stan.. med dig :D

2009-04-04 @ 22:51:37
URL: http://peandersson.devote.se
Postat av: pea

jag har också köpt ett par skin"" tights! ahhhh men jag vet inte om jag någonsin kommer att använda dem :P AHHH ! :D

2009-04-04 @ 22:52:26
URL: http://peandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback