Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt o låter vinden blåsa in ifrån väster

Mysig dag vid älven idag, dock väldigt jobbigt med moln, ja som skulle pressa för att bli brun så ja ser amazing ut i min klänning ja ska ha på lördag^^ de gick sådär, prövar imorn ist!

Hittade iaf pärlor på stan idag! tänk vad mkt dom kan göra:) nu är min outfit räddad iaf:) Jag hoppas!! att det är strålande sol om lörda:D

Bilderna på torsten sitter även uppe, tror dock ingen ser de e jag ;) har inte riktigt lika mkt smink o helt annan hårfärg^^

Imorgon är de bad o sol som gäller, emelie kommer hit kring 1030, nu ska ja pressa!!:D

Ja jag dricker glögg
Med balkong dörren öppen inatt
Och låter vinden blåsa in ifrån väster
Som en virvlande storm
Och som en dansande vår
Ja som en galen orkester

lars, vi ses snart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback