Påskafton

Fest ikväll :) Med lite brudar :)

Så jävla skönt o vara ledig idag! :) känner att det behövs! Förkylningen är visseligen på bättringsvägen, men kroppen behöver vara ledig, även om det blir festligheter är det skönt att bara vara och inte tänka jobb :) även om de är rätt kul andå.

Nu ska jag släpa med mig Tobey på stan och köpa ett linne till mig^^
Klippte av ett par braller igår ;P blev shorts, är liiite för snål just nu, för att handla dom så mixtrade litegrann ;)
Blev rätt bra ändå:)


Sen gjorde jag en upptäckt igår, såg en film och plötsligt slog det mig att Tobbe har samma drag som John Cusack, någon som håller med?



                          

Kommentarer
Postat av: Malin

OMG jag håller verkligen med!

Hur var ferren? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback