KEUK

Fittkuk.

Linnet som ja köpte igår (vitt) använde ja idag, med en grå slipover över...en lite längre sak, just för att inte spilla, o skulle de spillas så iaf inte på linnet.

Men, som med alla andra nya saker, de ska fan inte hållas rent från spilla. KUUUK.
De slank ändå ner mellan! min tröja och linnet. Så fick en prick, mitt på.
Förbannat. Inte gick de bort med tabort heller. Klorin nästa. knycka från jobbet och låna maskinen där.
Fungerar inte de blir de ett nytt linne innan lördag. 99 kr är visseligen ingen brutal summa pengar, grejen e väl mer att den va ny. FITTA.

ja, jag är lite ilsk.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha!

Inte år linnet men ddu är så jävla rolig när du är arg :D

Postat av: Malin

jag kan verkligen se mig framför mig hur arg du är och känna det också för den delen =)



Ja, det fina vädret borde väl röra sig uppåt hoppas vi =D



Nu får vi hoppas att det är några riktiga puckon som är med i lyxfällan ikväll ;)

2009-04-02 @ 20:26:57
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback