Havregrynsgröt

För första gången sen ja flyttade har ja nu gjort min första havregrynsgröt :)
Bra jobbat av mig :) rätt god måste ja ju tycka den blev :)

Igår såg ja o stina lite tv, prata lite bajs o drack lite vin.
Vinet var gott :) o sällskapet va de inget fel på heller!

Vaknade med ett ryck imorse då karln min sa hej då och for på jobbet,
Sen drog ja mig en timme ungefär o steg sen upp, tog kisse med mig och drog till veterinären.

Sen ska man inte ställa bänkar så dom inte syns i bakrutan. Jävla nötter, den fick sig en liten knuff, tur den va ful.

Nu ligger säkert kisse på operationsbordet och sover. Lycka till snutt :)

Kommentarer
Postat av: JoJo

Du verkar tycka om att backa in i saker:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback