bakon kese meny

Skola till hösten? alla har varit så duktiga och sökt, lr inte alla inte jag :P
Men å andra sidan sökte ju jag i mars så, och ja vet ju vad jag verkligen vill. Men blev ändå tokstressad då alla börja söka o att ja kom på att de va försent nu^^

Men men, vem vet vad som händer i höst, har ändå ngn tanke med stina  :)
Men, som de ser ut nu så är de skell, långt till hösten, mkt kan hända :)


Nu är de snart mat, är lat..orkar eg inte laga mat alls, men känner att min kropp behöver liiite mer än ngr pommes o en 45g hamburgare :S De e dumt vad man inte äter normalt, att man prioriterar sova före frulle..

Snart kommer också julia :D vad mysigt! o fanta sitter o myser o ser söt ut i fönstret :)
Fick även veta igår kl typ 2330 att tobbe skulle te ume idag och va där iaf till imorn, trevlig överraskning sådär ^^

nu är det middag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen! ska du inte vara kvar i höst?

2009-04-16 @ 21:24:40
Postat av: Emma

Hörru, så där kan du ju inte säga! Nu är man ju nyfiken! Berätta! ;)

Postat av: sara

Du och jag verro, arbetsmyrorna som håller sverige igång! ;) Puss på dig!

2009-04-24 @ 06:15:30
URL: http://silverpingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback