Jag är också cool med sån där frågegrej:D

Första kompis: hmm. första var nog Erik eller Erik :P
Första bil: Jag hade nästan en, min golf, men den blev såld :/
Första husdjur: Undulaten Domingo
Första semester: Hmm Gotland tror ja
Första jobb: Burebåthamn, 28kr/h ;S
Första köpta skiva: Aqua kanske?
Första piercing: Öronen tills ja blev gammal, då blev de mer ;)
Första konsert: ojobbigfråga, minns inte :/
Första mobiltelefon: 3310 ;)

..Nio senaste...
senaste drycken: Latte med vitchoklad MUMS!
senaste bilfärden: Igår i Doris :)
senaste filmen du såg: Pathfinder, konstig film.
senaste ringda samtalet: Min mamma!
senaste bubbelbadet: Senast va nog på edda :)
senaste spelade Cd: Min blandskiva med massa Amy Mcdonald :D
senaste kram: Tobeywonkenobey :) morronmys!
senaste gången du grät: hmm de va ett tag sen tror ja
senaste måltiden: Fil och flingor

Åtta...
Har du någonsin dejtat en av dina bästa kompisar? Niet, inte vad ja vet?
Blivit arresterad? Niet inte än, pepparpeppar...
Blivit kär vid första ögonkastet? Hmm, kanske lite ;)
Varit på TV? Jo i typ 3 sek, blev blind av kameran!
Fått ditt hjärta krossat? Ehh jo, several times. ITHURTS!!
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ooohnej!
Busringt till någon?: Hellyeah!

Sju saker du gjort idag...
1: Morronmyst
2: Jobbat
3: Ätit pommes med massa smältost, räksallad och orginaldressing:D
4: Träffat Stina på stan
5: Handlat smink och tackkort
6: Handlat sprit
7: Cyklat hem


Sexfavoritsaker... (bortsett från1,2,3 så är resten utan ordning)
(Gör det till en lite roligare fråga ;)

1-6: *CENSUR*

Hihi. im so funny^^

5.
Kan nog berätta de mesta för mina närmaste :)

Fyra val...
1. Svart eller vitt?: Jasi det beror på humöret!
2. Sommar eller vinter?: Båda är bra på sitt sätt bara ja slipper frysa!
  3. godis eller chips?: Tobbe!
4. Te eller kaffe?: Kaffe

Tre saker att (vilja) göra innan du dör...
1. Åka på Oscarsgalan
2.  Bli kriminalare
3. Ha ett bra och lyckigt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback