tidiga mornar

Är INTE min favorit, har stigit upp tidigt nu i typ 2 dagar för att städa korvis.
Im a cleaning lady i veckan. Viola har väl gått i pension lr nåt? i två veckor? ne men ingen vet rikitgt var kvinnan har dragit aja mer pengar till mig :D men någon morgon människa är ja då inte, tur det finns rix morron zoo som e så där morgon  trevligt o lyssna på.

Igår blev de klart att ocab tar vår lägenhet :) så snart flyttar vi ut från den här, ska bli NICE! så kom gärna o hälsa på, nu kan ja till o med bjuda på någon annat än sängen att sitta på (när vi skaffat en soffa dvs) men innan någon kommer hem så står den nog där (gissar på att folk kommer kring jul så)

Har fått en ny på korvis också, dock saknar ja malin. Fast ja vet hon nog inte saknar korvgubben ;)

Nu ska ja sova en liten stund iaf, ska jobba kväll senare idag. Snart vankas en helvettes helg också.

.


så här söt kan man vara då man stigit upp tidigt, för tidigt för min smak!

Kommentarer
Postat av: Malin

Postat av: Malin

Jag saknar dig också, kan jag lova!!!

Och jag saknar grillbiff och en liten ham.

Jag saknar inte alla otacksamma, otrevliga människor som ska ha sjuka grejer på sina hamburgare! ;)

2008-10-08 @ 15:52:09
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback