Nice!

Fick lägenheten tillslut ändå! :D 1a november får vi börja flytta in! Hur nice som helst måste ja ju säga, visseligen en jäävla uppförsbacke till jobbet, men men den e stoor! O vi gillar stort ;)

Sen har ja även styrt upp lite mer saker! Nu e de bara o vänta o se hur allting artar sig!

SNÄLLA säger jag bara, skulle göra min dag så mkt!

Nä, nu väntar snart tvätten, och tur jag har som har en sovande pojkvän...kl 2114.
inget pussandes här inte...men men ska nog liva upp stämmningen lite kanske ;) MOHAAHA
Jag tror ja vet vad som hjälper ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är första sova-över-person när jag kommer hem till jul :D

Postat av: Emma

Weeiii, blir perfekt!! :D

2008-10-03 @ 00:50:09
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: Emma

nåå saknar dig med!

Ha en superhelg i ume nu! :D

Pussss

2008-10-03 @ 15:23:59
URL: http://emmabom.blogg.se/
Postat av: stina

varonica du ärlite seg på att uppdatera

2008-10-05 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback