måndag.

En grå o trist dag, dock e jag ledig :D
ska hämta mamma på falmark kring tio, kmr hem från new york. Jag vill också dra dit en vecka o bara ha roligt.

va i ume i helgen, en mkt gemytlig helg, lite fest, lite stan o lite hundmys :) nästa helg blir nog mindre cool, tobey drar till ume m jobbet, på p-fest o jag jobbar heeela lördag och heela söndag, noll party! men pengar!

nu e de snart nära, flytt och uppsala o tobbes kalas( fast omvängordning), paket tips ngn!!?? sen e min mage och rygg typ helt paj...

städar på korvis nu på kvällarna (bara i veckan) i alla fall, fick kramp så in åt helvette på vägen hem från ume och de small till vid samma tidpunkt igår kväll....städa med magont e inte att rekommendera....DET SUGER! jag hoppas det försvinner förstår bara inte vad det är.

Har liiite ont om bilder, lr okej ja e lite förlat för att lägga upp massa sånt som gör läsningen roligare ;) men de kommer.
va så säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback