Jag blev ett måndags barn.

Eller inte, föddes faktiskt en lördag, btw^^

Aja, måndag igen. Helgen har varit rikitgit nice :D
rolig förfest i lördags. Hockey och öl o lite allsång till gitarr :)
Sen calles o efter de ballen, o för en gångsskull var de bra! musik fram till kl 23 då ngt stolpskott börja spela mindre bra.
Förutom  en låt, den sista o ingen etype fick tob heller, fast han fyllde 20.

Igår var de jobb, heeela dagen. idag med, fast imorn e ja ledig o på onsdag jobbar bara förmiddag. Sen kommer vi neråt :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Yeeey! Jag ränkar timmarna ;)

Postat av: Ems

Jag menar räknar ;)

2008-10-20 @ 12:30:39
Postat av: Malin

Btw, jag är också född på en lördag^^



Det är ju SKANDAL att han inte fick höra E-type, ett E-type medley borde vara OBLIGATORISKT för varje DJ!!!

---

Jag kan nästan känna smaken av en Black & White utan black och en björnbärscider (INTE rödvin;)

2008-10-20 @ 14:43:16
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback