9h

plus 0,5 för middag på korvis tar nästan kål på en. Iaf då de e dels lördag, sen hockey och en jävla buss som går mellan happis och sthlm. Men nu äntligen e dagen slut och ja vill ligga i sängen o mysa. De går dåligt, eftersom karln kör två dagars...han som "inte" va sugen ^^ rätt förutsägbar e han. De bli utgång ändå vare sig sugen lr osugen..de e ju lördag :P Men inte för min del, ja skiter i vilken dag de e, e man less o trött o vill sova då kan de få vara så mkt fredag eller utgång de vill :) ja sover nog ändå :P tror jag va katt i mitt förra liv, dom sover väl ca 1 tredjedel av sitt liv? e typ likadan om ja tillät mig själv så :P aja nu e de snart dags sova...gäspar som en get.
8h jobb imorn, aja pengapengar...men man blir trött i huvet av all os.

aja sleep tight de ska ja göra, så märker ja väl då tob kommer hem:)

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback