Posten får sluta ha rast i 4,5h

Väntade ivrigt på posten i morse! Tänk om återbäringen kunde komma idag, vilken lycka.
Gick omkring i lgh o lallade på sen blev kl typ 12.44 och då gav jag upp o begav mig ner på stan ist.

Traskade omkring en liten stund, tänkte måste ju gå in skorna...hehe tror jag är för ovan, alldelens för ovan skor med klack, även om dom är lättare o gå i så tar det inte bort smärtan i fotsulorna efter ett tag :P Men men, ska man vara fin får man ta me tusan lida pin för det också ..nåja...när ja sen kommer hem efter ca 1h på stan...upptäcker jag att vi visst fått post, och såklart återbäring. VARFÖR??! kunde det inte kommit i samma veva som ja drog? :S

Aja blir o racea ner på stan o fixa de sen! och kanske blir det mys på biografen, känner mig dålig som inte sett the dark knight än. Den låg 1a på imdb, nu endast 3a, de e helt crazy! Sen suger det att Heath Ledger gick och dödde. För alla som inte sett Brokeback, SE DEN! en av de bästa.


and im not brown anymore :D now it's black.






R.I.P Heath Ledger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback