sånt är livet.

Värdskapsutbildningen inför sälen är klar fan vad skönt det är!!
Jag ska på fystest om ca 11 dagar...HJÄLP!  
Har löpt ca 3 ggr denna vecka :) sen jag fick reda på det...HJÄLP MIG motivation!!
Men men det är bara och ta sig i kragen vill man nåt så ska man satsa :)

Jag vill till sälen. Eller, skulle gärna göra om förra lördagen :) den va nice! Men njae...ja vill till sälen.
Är lite för less på korvgubben.

haha, dobidoo är ju för skoj^^

näsi, jobb imorgon...
jobb på söndag...
tror jag kanske är ledig måndag :D RING om du vill hitta på nåt. eller skicka ett sms om du inte vill det.
eller okej, ring eller skicka ändå ;)

puss o hej



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom gärna in på min sida och rösta vilken som är den bästa av Umbrella versionerna (=
Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback